Čo spraviť, ak sa bicykel nedá pri odovzdaní uzamknúť?
Noooo, v žiadnom prípade nie je potrebné búchať bicyklom o zem…
Ak sa zámok pri zatlačení neuzamkne, odporúčame:
➡ 1. Jemne pootočiť zadným kolesom a skontrolovať, či zámok nie je zablokovaný o špic, následne opäť zatlačiť zámok.
➡ 2. Ak sa zámok ani naďalej neuzamkne, odporúčame otvoriť v aplikácii daný prenájom, a kliknúť na možnosť „Odomknúť zámok“. Po uplynutí 5 sekúnd sa pokúste zámok opäť zatlačiť a bicykel uzamknúť.
➡ 3. Ak situácia pretrváva, skúste 1x zopakovať postup podľa bodu 2.
ℹ V prípade, ak sa bicykel neuzamkne ani po vykonaní uvedených úkonov, zavolajte na linku Zákazníckej podpory (+421 905 073 073), kolegovia vás usmernia ohľadom ďalšieho postupu. Mimo prevádzkových hodín linky ZP pošlite informáciu našim technikom prostredníctvom appky BikeKIA.
Tím BikeKIA