Návod na prežitie: bicykel sa pri odovzdaní nedá uzamknúť, čo s tým?

Čo spraviť, ak sa bicykel nedá pri odovzdaní uzamknúť?

Noooo, v žiadnom prípade nie je potrebné búchať bicyklom o zem…

Ak sa zámok pri zatlačení neuzamkne, odporúčame:

➡ 1. Jemne pootočiť zadným kolesom a skontrolovať, či zámok nie je zablokovaný o špic, následne opäť zatlačiť zámok.
➡ 2. Ak sa zámok ani naďalej neuzamkne, odporúčame otvoriť v aplikácii daný prenájom, a kliknúť na možnosť „Odomknúť zámok“. Po uplynutí 5 sekúnd sa pokúste zámok opäť zatlačiť a bicykel uzamknúť.
➡ 3. Ak situácia pretrváva, skúste 1x zopakovať postup podľa bodu 2.

ℹ V prípade, ak sa bicykel neuzamkne ani po vykonaní uvedených úkonov, zavolajte na linku Zákazníckej podpory (+421 905 073 073), kolegovia vás usmernia ohľadom ďalšieho postupu. Mimo prevádzkových hodín linky ZP pošlite informáciu našim technikom prostredníctvom appky BikeKIA.

Tím BikeKIA

Napíšte nám

Máte podnetné nápady alebo vylepšenia k našim službám? Napíšte nám na info@bikekia.sk

ALEBO

Prihláste sa